Szkolenia

Oferowane szkolenia

Wszystkie nasze szkolenia są indywidualnie dopasowywane do potrzeb zespołów i organizacji. Tworzymy program tak, aby odpowiadał konkretnym wyzwaniom, rolom uczestników i celom biznesowym, zapewniając maksymalne korzyści z udziału.

d1f36c34 271f 4d5c b9a3 89f2f732c863

Praca zespołowa Komunikacja Przywództwo

Praktyczne szkolenie oparte na szkoleniach CRM. Warsztaty wykorzystują zagadnienia dotyczących, popełniania błędów, komunikacji, przywództwa i pracy zespołowej. Angażujące i pełne emocjonujących zachowań. Dają możliwość zarówno liderom jak i członkom zespołu przyjrzeć się w ‘mentalnym lustrze’ i zaobserwować kulturę pracy i zachowania zespołu.

img 2307

Zagadnienia

  • Wprowadzenie do czynników ludzkich
  • Kultura sprawiedliwego traktowania
  • Bezpieczeństwo psychologiczne
  • Praca zespołowa a praca grupowa
  • Wydajne zespoły
  • Komunikacja
  • Podejmowanie Decyzji
  • Świadomość sytuacyjna
  • Przywództwo, zarządzanie i podążanie

interlabblack

Korzyści:

Poprawa komunikacji, zorientowanie na zachowania, budowanie bezpieczeństwa psychologicznego, postawa lidera i aktywnych członków zespołu
Forma:
Zajęcia są prowadzone w formie warsztatów. Sesje wykładowe to ok 2 godziny. sesje praktyczne wraz z omówieniami ok
4 godzin.
Dla kogo: Członkowie i liderzy zespołów, zespoły operacyjne, kadra. Czas trwania: 8 godzin Grupa: 8 - 12 osób

img 0114

Czynniki Ludzkie i Budowanie Wysokowydajnych zespołów

Praktyczne szkolenie dotyczące kluczowych aspektów współpracy w dynamicznych i wymagających środowiskach. Uczestnicy poznają zasady efektywnej komunikacji, zarządzania zasobami oraz podejmowania decyzji pod presją. Dzięki symulacjom opartym na realistycznych scenariuszach, uczestnicy uczą się, jak budować świadomość sytuacyjną i unikać błędów wynikających z braku koordynacji. Program kładzie nacisk na analizę zachowań, identyfikację mocnych stron zespołu oraz obszarów do poprawy. To idealne szkolenie dla zespołów dążących do poprawy wydajności i jakości współpracy w sytuacjach krytycznych.

interlab station

Realne wyzwania w fikcyjnych sytuacjach

Szkolenie jest prowadzone w oparciu o symulacje komputerowe. Narzędzie InterLAB wykorzystywane jest podczas szkoleń pilotów, nurków, ratowników, astronautów, strażaków oraz wielu innych zespołów. Środowisko stacji kosmicznej, w którym tylko właściwe zachowania prowadzą do powodzenia

Uczestnicy znajdują się na stacji kosmicznej InterLab, która z niewyjaśnionych przyczyn uległa awarii. Tylko dobra współpraca, doskonała komunikacja i wysokowydajny zespół może przetrwać i funkcjonować w tym środowisku.
interpersonal Skills LAB - INTRO

200bdfd9 9ed1 4963 83ae 6bdfd97fdc68 1 105 c

Korzyści

Poprawa komunikacji, zorientowanie na zachowania, budowanie bezpieczeństwa psychologicznego, znaczenie świadomości sytuacyjnej, jak ją budować, poznanie procesów związanych z podejmowaniem decyzji, praktyczne zastosowanie narzędzi do przygotowywania zadań i analizy wyników, rozwój roli lidera i aktywnych członków zespołu
Dla kogo: Liderzy, kierownicy, managerowie, członkowie zespołów operacyjnych, dowódcy Czas trwania: 2 dni Grupa: 4 - 8 osóbNINECUBES Interpersonal Skills LAB Logo

img 20240213 091749

Czynniki Ludzkie i Wydajność Organizacji

Praktyczne wprowadzenie do czynników ludzkich i pięciu zasad wydajnych zespołów i organizacji. Omówienie podstawowych zagadnień dotyczących, popełniania błędów, komunikacji, kontekstu i perspektywy, świadomości sytuacyjnej, przywództwa i uczenia się oraz refleksji. Co to są wydajne zespoły i jak je budować.

img 20240516 150239

Zagadnienia

  • Wprowadzenie Błędów ludzkich
  • Kultura sprawiedliwego traktowania
  • Bezpieczeństwo psychologiczne
  • Praca wyobrażona a praca wykonywana
  • Normalizacja Dewiacji
  • Wytrzymałość organizacji
  • Podejmowanie Decyzji
  • Świadomość sytuacyjna
  • Przywództwo, zarządzanie i podążanie

jenga gra z Czynników ludzkich w organizacji i HOP

Warsztaty

Zajęcia są prowadzone w formie warsztatów. Sesje wykładowe trwają około 2 godzin. Sesje praktyczne wraz z omówieniami to około 4 godziny.
Dla kogo: Członkowie zespołów, osoby operacyjne, liderzy managerowie i kierownicy Czas trwania: 6 godzin Grupa: 10 - 24 osoby.